Greek-Max
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Οι τραμπουκισμοί τής Σάσας Μπάστα

Πήγαινε κάτω

Οι τραμπουκισμοί τής Σάσας Μπάστα Empty Οι τραμπουκισμοί τής Σάσας Μπάστα

Δημοσίευση από DIGITAL™ Τρι 28 Δεκ 2021 - 19:54

Οι τραμπουκισμοί τής Σάσας Μπάστα 3159475

Οι τραμπουκισμοί τής Σάσας Μπάστα 95qwl010

Η «Καπηλεία τής Μητρότητας» είναι η Υπέρτατη Ξευτίλα.

Ανέκαθεν απεχθάνομαι τούς ενήλικες

που χρησιμοποιούν τα παιδιά τους ως «ασπίδες προστασίας»

και ως λαϊκίστικα επιχειρήματα προκειμένου να καθαγιάσουν τα λάθη τους,

τις ανασφάλειές τους, τις ανεπάρκειές τους, τις πομπές τους·

παραφουσκωμένα «εγουδάκια» που μετέρχονται μηχανικά την Αναπαραγωγή

και αντιμετωπίζουν την ιερή Γονική Ιδιότητα ως μέσο ευτελών εξαργυρώσεων.

Έτσι,

αντί σε κάθε οικογένεια να εφαρμόζεται απαρέγκλιτα

ο συγκλονιστικός στίχος που έγραψε ο Λευτέρης Παπαδόπουλος

και ετραγούδησε ο αείμνηστος Παύλος Σιδηρόπουλος στο «Κάποτε θα ’ρθουν»,

η προτροπή «Υπερασπίσου το Παιδί» υφίσταται πάσης φύσεως βιασμούς.

Θλιβεροί γονείς που διατείνονται ότι όλα τα κάνουν «για τα παιδιά»·

διδάσκουν στα παιδιά τους τη Βία, την Ξευτίλα, την Ατιμία, την Αμορφωσιά,

αλλά το κάνουν «για τα παιδιά»,

κάνουν ό,τι δεν πρέπει να κάνεις σε ένα παιδί,

αλλά το κάνουν «για τα παιδιά».

Απεχθάνομαι την κάθε λογής χειριστική επίκληση και καπηλεία των παιδιών.

Ως εκ τούτου, απεχθάνομαι τη συμπεριφορά τής Σάσας Μπάστα στη «Φάρμα».

Η μέχρι πρότινος κατέχουσα κορυφαία θέση στη λίστα με τις «Ευνοούμενες τού Σεξισμού»,

η γυναίκα που επί χρόνια μάς επέταγε απροκάλυπτα στη μούρη μας

τη σεξιστική αντίληψη που έχει για τον ίδιον της τον εαυτό,

υπέπεσε σε μέγιστο και πολύπτυχο ηθικό παράπτωμα

ανακατεύοντας -άνευ ουσιαστικής αφορμής- το παιδί της

στη διένεξή της με έτερη συμμετέχουσα τού εν λόγω ριάλιτι.

Ας πάρουμε, όμως, τα γεγονότα με τη σειρά,

ώστε να καταδείξουμε -βάσει τεκμηρίων- την αντιπαιδαγωγική στάση

και τον κραυγαλέο μισογυνισμό που επέδειξε η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα.

Το «θεατράκι» εξεκίνησε όταν η ήπιων τόνων Αναστασία Γκεργκελέζιου

διέπραξε το… θανάσιμο ολίσθημα να επισημάνει στην περί ης ο λόγος

ότι απευθύνθηκε με επιθετικό τρόπο σε μία συγκάτοικό τους,

ενώ στη συνέχεια αντέδρασε στα υπονοούμενα

που η περί ης ο λόγος άφησε -αορίστως, πλην σαφώς- για την ίδια

και για την ενεργητικότητα-συμμετοχικότητα στις εργασίες τής φάρμας.

Όπως άπαντες αντιλαμβανόμαστε,

εδώ είχαμε να κάνουμε με απολύτως συνηθισμένες διαφωνίες

που δύνανται να αναπτυχθούν μεταξύ ενηλίκων ανθρώπων

και -υπό καθεστώς ωριμότητας και καλής προαίρεσης των εμπλεκομένων-

λύνονται εν ριπή οφθαλμού

(ή έστω -σε περίπτωση ασυμφωνίας χαρακτήρων- εκτονώνονται αμοιβαίως).

Κι όμως, κυριολεκτικώς από το Πουθενά, για ψύλλου πήδημα,

η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα ενέπλεξε στην ασήμαντη διένεξη το παιδί της,

αλλά -δευτερευόντως- ΚΑΙ τον άντρα της, ΚΑΙ την οικογένειά της,

υποδυόμενη τη βαθύτατα προσβεβλημένη.

Έτσι, εγίναμε αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες θλιβερού παραληρήματος,

όπου μία γυναίκα προέβη επανειλημμένα σε «Καπηλεία τής Μητρότητας»

και εξεδήλωσε σοκαριστικές τάσεις βιαιότητας, πασπαλισμένες με επιτηδευμένους κλαυθηρμούς.

Ξάφνου, λοιπόν, η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα,

εντελώς απρόκλητα, χωρίς τον παραμικρό λόγο, χωρίς την παραμικρή δικαιολογία,

έκανε μέρος τού σκληροτράχηλου ριάλιτι το δύο ετών παιδί της.

Μιλάμε για ΑΙΣΧΟΣ.

Διαβάστε τρεις άκρως αντιπροσωπευτικούς διαλόγους και φρίξτε…

1ος διάλογος

- Αυτό το πράγμα εμένα με προσβάλλει. Θα το δει η κόρη μου…

- Τι θα δει η κόρη σου και θα σε προσβάλει (αυτό το πράγμα); Τι έγινε;

- Με προσβάλλει η επίθεση που έκανες. Είναι η δεύτερη φορά (που μού κάνεις επίθεση).

Αν με ξαναπροσβάλλεις, θα δεις έναν άλλον άνθρωπο…

- Ήδη βλέπω άλλον άνθρωπο.

- Αν με ξαναπροσβάλλεις και μού κάνεις επίθεση

-που με βλέπει η κόρη μου κι ο άντρας μου-

να μού μιλήσεις κατ’ αυτόν τον τρόπο…

…Αυτό το πράγμα θα το δει εμένα ο άντρας μου κι η κόρη μου κι η οικογένειά μου;

Να με προσβάλλεις εσύ εμένα;

Εγώ είμαι ένας άνθρωπος πολύ ντόμπρος και πέφτει μία ταφόπλακα μπροστά·

από αύριο θα δεις έναν άλλον άνθρωπο που δεν θα ήθελες να τον γνωρίσεις.

…Και σ’ έπιασα μόνη σου μέσα (εννοεί, όταν η Αναστασία πήρε την «Ασυλία»)

και σού ’πα «Χάρηκα πάρα πολύ που κέρδισες.».

Και το ένιωθα.

- Ναι, και το πίστεψα πάρα πολύ (sic), όπως χαίρεσαι για όλους (sic).

Ξαφνικά γίνεσαι κολλητή με όλους…

- Από πάντα ήμουνα. Εσύ μπερδεύεσαι…

- Δεν μπερδεύομαι καθόλου.

- Εσύ δεν έχεις φίλους, μωρό μου, όχι εγώ. Εσύ κάθεσαι μόνη σου…

- Εγώ δεν έχω φίλους; Δεν έχω φίλους εδώ μέσα. Είναι κοπλιμέντο ότι δεν είμαι φίλη σου.

- Λοιπόν, άμα σηκωθώ τώρα επάνω, θα σού πω…

2ος διάλογος

(ο Μάνος Πανταζής τοποθετείται επί τού θέματος, λέγοντας πως

«Γεγονός είναι, ότι όπως έχουμε πει πολλές φορές,

είναι πολύ δύσκολο, τόσοι πολλοί άνθρωποι, να συμβιώσουνε μέσα σ’ έναν κλειστό χώρο.»

και ακολουθεί η εξής στιχομυθία ανάμεσα στις δύο γυναίκες)

- Είναι πολύ απλό: Σεβασμός.

Και ιδίως, στους μεγαλύτερούς μας που έχουν οικογένεια. Απλό.

- Όλοι έχουμε οικογένεια.

- Δεν έχεις παιδί.

- Εντάξει, δύο χρονών είναι το παιδί σου. Δεν θα δει τη «Φάρμα» ποτέ.

- Μπορείς να μην το συνεχίζεις; Όταν έχεις παιδί…

Όταν έχεις παιδί, θα έρθεις να μού πεις…

Είναι αλλιώς να μιλάς σα μονάδα και άλλο σα μητέρα.

- Τώρα είπα πάλι κάτι;

- (Τσουμελέκα) Ναι, γιατί άμα είχες δύο χρονών παιδί και σού μιλάγαν’ για το παιδί σου,

είτε θα τη δει, είτε δεν θα τη δει τη «Φάρμα» θα σε πείραζε.

- Εννοώ ότι μέχρι να μεγαλώσει δεν θα δει τη «Φάρμα». Θα δει τη «Φάρμα»;

- Το παιδί μου πάει σχολείο, ξέρεις. ’Φχαριστώ. Το παιδί πάει σχολείο και μιλάει.

Εγώ είμαι μητέρα, δεν είμαι μία «απλή Σάσα». Είμαι μητέρα.

Η μία «απλή Σάσα» δεν θα αντιδρούσε σε πάρα πολλά διαφορετικά. Αυτό είναι όλο.

3ος διάλογος

(η Μαίρη Μηλιαρέση προσπαθεί να νουθετήσει τη δήθεν προσβεβλημένη,

η οποία έχει βγει εκτός σπιτιού και κλαυθμηρίζει εν εξάλλω)

- Ήτανε προσβολή αυτό; Δεν το προσέβαλε το παιδί. Δεν είναι προσβολή αυτό.

- Ρε φίλε, δεν μπορείς να λες

«Το παιδί σου, δύο χρονών, θα βλέπει εμένα που σε προσβάλλω;».

Δεν λέγεται αυτό, ρε φίλε. Δεν σέβεσαι το παιδί μου, ρε φίλε.

Και δεν σέβεσαι εμένα που είμαι μαμά και μού λείπει, ρε φίλε.

- Εντάξει, δεν έχει παιδί. Δεν ξέρει πώς μπορεί να νιώθεις…

- Δεν θέλω, ρε φίλε. Μην ακουμπάς παιδί. Μην το ακουμπάς το παιδί μου.

Μην το ακουμπάς το παιδάκι μου. Μη το παιδί μου στο στόμα σου, ρε φίλε.

Όχι το παιδάκι μου.

- Δεν το προσέβαλε το μωρό. Είπε τι βλέπει το μωρό. Δεν το προσέβαλε το μωρό.

- Όχι, ρε φίλε. Τής λέω «Δεν μιλάς στη Σάσα. Μιλάς σε μια μητέρα.».

ΦΡΙΚΤΟ. ΠΟΤΑΠΟ. ΧΥΔΑΙΟ.
Εν αρχή, η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα εφευρίσκει την «Προσβολή».
Στη συνέχεια, πατώντας πάνω στο βαλτώδες «Αφήγημα τής Προσβολής»,
προβαίνει σε στυγνό bullying και σε απροκάλυπτη γκετοποίηση μίας γυναίκας,
απευθύνοντάς της τη δηλητηριώδη φράση
«Εσύ δεν έχεις φίλους. Εσύ κάθεσαι μόνη σου.».

Αισθάνομαι αποτροπιασμό για αυτήν την «Ευνοούμενη τού Σεξισμού»

που είχε το θράσος να μεμφθεί έναν άνθρωπο για την έλλειψη κοινωνικοποίησης.

Ετούτη η ρητορική (με) παραπέμπει ευθέως στα σιχάματα τής Κοινωνίας

που δημιουργούν «Γιακουμάκηδες» και «μικρούς Άλεξ»·

μία ρητορική βγαλμένη από τα σκοτεινά ’σώψυχα

που η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα προσπαθεί να κρύψει

πίσω από τις εξαιρετικά ύποπτες και προβληματικές επικλήσεις τού δύο ετών παιδιού της.

Όταν -οποιοσδήποτε κι αν είναι ο λόγος- ένας άνθρωπος δεν έχει φίλους

(είτε λόγω μοναχικής φύσης, είτε λόγω χαρακτήρα, είτε λόγω συνθηκών),

ουδείς δικαιούται να τον μέμφεται και να τον απομονώνει έτι περαιτέρω.

Η διεισδυτική Αναστασία εδέχθη την απάνθρωπη επίθεση επειδή δεν υπέκυψε στην «παπάτζα»·

είναι διαχρονικά διαπιστωμένο,

ότι τα άτομα που πουλάνε ψέμα -μόλις διαπιστώσουν ότι δεν αγοράζεις το ψέμα τους-

γίνονται βίαια και προβαίνουν σε αδίστακτες επιθέσεις πάσης φύσεως.

Η φράση «Είναι κοπλιμέντο ότι δεν είμαι φίλη σου.»

απομονώθηκε από την πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα,

καθώς ήταν το «πάτημα» που εναγωνίως απεζήταγε ως ενίσχυση τού ισχυρισμού περί προσβολής της.

Ναι, αν δούμε ετούτην τη διατύπωση ως αυθύπαρκτη, είναι άκρως προσβλητική·
αν όμως την αντιμετωπίσουμε -όπως βάσει γεγονότων οφείλουμε-

ως αντίδραση στην γκετοποιητική φράση «Εσύ δεν έχεις φίλους. Εσύ κάθεσαι μόνη σου.»,

πρόκειται για έξοχη «πληρωμένη απάντηση».
Μιλάμε για τον Ορισμό τής Πληρωμένης Απάντησης!

Και αμέσως μετά, έρχεται το επόμενο ανήθικο χτύπημα: «Δεν έχεις παιδί.».

Εκατομμύρια γυναίκες ανά τον κόσμο έχουν ως ισόβιο μαράζι

ότι εξ αιτίας οργανικών διαταραχών

δεν μπορούν να βιώσουν την Υπέρτατη Αίσθηση που λέγεται «Μητρότητα»,

αλλά η -κατά τα λοιπά, «ευπρόσβλητη» Μπάστα- αψηφά τις ομόφυλές της

και κομπάζει για τη δική της μητρότητα,

χωρίς να έχει το στοιχειώδες τακτ να σκεφτεί

ότι υπάρχει ενδεχόμενο η φράση «Δεν έχεις παιδί.»

να αποτελεί άκλειστη πληγή στη ζωή μίας γυναίκας.

Η κάπηλη Μπάστα αναφέρεται ξανά και ξανά στο παιδί της,

και -παρ’ ότι το κοριτσάκι είναι μόλις δύο ετών-

το αναγορεύει σε απολύτως ενσυνείδητο και αυτοδιατιθέμενο ον

που κάθεται -χωρίς επιτήρηση- σε ετούτην την εξαιρετικά ευαίσθητη ηλικία

να παρακολουθεί τηλεόραση, να βλέπει «realities»

και να προσβάλλεται για λογαριασμό τής μητέρας του.

Η κάπηλη Σάσα Μπάστα -μέσα στη φούρια της να μάς πλασάρει το «εγώ» της-

δεν αντιλαμβάνεται πως αν δεχθούμε τα λεγόμενά της,

αν δεχθούμε ότι ένα παιδί δύο ετών δεν έχει τη δέουσα περιχαράκωση

κι ότι βιώνει αυτά που μάς περιγράφει η -συμμετέχουσα σε τηλεοπτική εκπομπή- μητέρα του,

θα πρέπει να υπάρξει άμεση παρέμβαση τής Πρόνοιας για παραμέληση βρέφους.

Όμως, όχι, είμαι βέβαιος το παιδί δεν είναι εκτεθειμένο στο περιβάλλον όπου βρίσκεται·

όπως είμαι επίσης βέβαιος, όμως,

ότι αυτό το παιδί το εκθέτει η μητέρα του με τις συνεχείς λεκτικές περιφορές του.

Η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα καπηλεύεται τη Μητρότητα.

Διόλου τυχαίο το γεγονός ότι περιέπεσε σε αντίφαση μιλώντας για την ηλικία τού παιδιού της,

καθώς πρώτα εξεστόμισε τη φράση

«Το παιδί μου είναι δύο χρονών και δεν θέλω να ακούει προσβολές για τη μητέρα του.»

και λίγο μετά

-συνειδητοποιώντας πως δεν αποτελεί ισχυρό επιχείρημα

ότι ένα παιδί δύο ετών κάθεται και βλέπει «Φάρμα»-

είπε με επιτιμητικό ύφος στη συγκάτοικό της ότι «Το παιδί μου είναι τριών.».

Η σημειολογία είναι αμείλικτη·

η ξαφνική ηλικιακή διαστολή ενός βρέφους,

πιστοποιεί τις ανομολόγητες επιδιώξεις τής μιντιακής περσόνας που τυγχάνει να το έφερε στον κόσμο.

Εν τέλει, καταλήγουμε να αναρωτιόμαστε με δηκτικότητα,

μήπως μέχρι να τελειώσει η φετινή «Φάρμα» το παιδί θα έχει φτάσει στην Ενηλικίωση.

Το ζοφερό πλαίσιο συμπληρώνεται με την άκρατη επιθετικότητα

που εμφανίζει η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα προς άλλες γυναίκες·

η λεκτική βία,

οι υποτιμητικές αναφορές (όπως η φράση «Δεν μπορώ τις ξινομούνες»),

η επανειλημμένως επιθετική γλώσσα τού σώματός της

και ιδίως η διαρκώς επαπειλούμενη άσκηση σωματικής βίας

(όπως οι φράσεις «Θα τής χώσω μία και θα βρεθεί κι αυτή απέναντι.»,

«Άμα σηκωθώ τώρα επάνω, θα σού πω…»),

θα έπρεπε ήδη να είχαν οδηγήσει στην αποβολή της από τη «Φάρμα».

Ως εκ τούτων,

απευθύνομαι στην παραγωγή τού ριάλιτι και θέτω τούς ιθύνοντές της προ των ευθυνών τους..:

ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΗΝ.

Η συμπεριφορά της είναι προσβολή για το «Me Too» και για τη Γυναικεία Αλληλεγγύη,

η συμπεριφορά της ζέχνει «Πατριαρχίλα», Μπραβιλίκι και Τραμπουκισμό.

Επιμύθιο:

Έφτασε η στιγμή να εξηγήσουμε γιατί η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα

καπηλεύθηκε με αυτόν τον εξευτελιστικόν τρόπο τη Μητρότητα

και την αντιμετώπισε ως εύκολο παιχνίδι εξασφαλισμένης δημοφιλίας.

Η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα εκπροσωπεί την κακώς εννοούμενη «νύχτα».

Σεξισμός, Φαλλοκρατία, Μπράβοι, Μαφιόζοι, «Ομερτά», Εξουσιομανία,

παρενοχλήσεις και βιασμοί που συστήνονται ως αφροδισιακά παιχνίδια επιβολής,

θύματα που ξεγελούν τον εαυτό τους και υφίστανται Ιδρυματισμό.

Η γυναίκα οφείλει να είναι ένα «κρέας» για να έχει την πρόσβαση στη Λάμψη.

Κι όταν το «κρέας» μπαγιατεύει,

τότε ψάχνει απελπισμένα να επανέλθει στη βιτρίνα τού κρεοπωλείου

για ένα μεζεδάκι λάμψης ακόμη…

Η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα επικαλείται το παιδί της

-αλλά ΚΑΙ τον άντρα της, ΚΑΙ την οικογένειά της-

λες και είναι η μοναδική γυναίκα στην Ιστορία,

που έχει κάνει παιδί, που έχει άντρα, που έχει οικογένεια.

Αυτή είναι η ανάγκη της, αυτή είναι η απεγνωσμένη διέξοδός της,

προκειμένου να απαρνηθεί οτιδήποτε την έχει ορίσει ως «πολυσυζητημένη».

Ουδόλως τυχαία την προσδιορίζω συστηματικά με τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό·

είναι πασίδηλη η ανάγκη της να απαρνηθεί τις επιλογές που η ίδια έκανε

και την έχρισαν ως «πολυσυζητημένη».

Η ανάγκη τής Σάσας Μπάστα για εξιλέωση, το «Δικαίωμα στη Λήθη»,

θα ήταν μία απολύτως σεβαστή μετάβαση

από το προβληματικό παρελθόν σε ένα καλύτερο μέλλον,

αν η πολυσυζητημένη «Ευνοούμενη τού Σεξισμού»

δεν απεφάσιζε να πάρει το αρνητικό φορτίο τής ζωής της

και να το πετάξει -υπό την πρόφαση τής Μητρότητας- πάνω σε μία άλλη γυναίκα.

Η Σάσα Μπάστα είναι πολυσυζητημένη για τούς λάθος λόγους,

αλλά -όπως αποδεικνύεται-

θα εξακολουθήσει να είναι «πολυσυζητημένη» για τούς λάθος λόγους,

καθώς ο χαρακτήρας της (θα) επιστρέφει πάντοτε σε γνώριμες μεθόδους της.

Ήτοι -κατά διασκευήν τής πασίγνωστης αρχαίας ρήσης- «Αρχή, Μπάστα δείκνυσι.».

Ό,τι συνέβη στη «Φάρμα», συνέβη δι’ ασήμαντον αφορμήν·

η πολυσυζητημένη Σάσα Μπάστα έγινε κάπηλη, επιθετική και βίαιη δι’ ασήμαντον αφορμήν.

Όμως, ακριβώς επειδή πίσω από κάθε φαινομενικώς ανεξήγητη αντίδραση υπάρχει μία αιτία,

κλείνω το παρόν πόνημα με το ακόλουθο απόφθεγμά μου:

«Όσο πιο ασήμαντη είναι η Αφορμή, τόσο πιο σημαντική είναι η Αιτία.»!



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
DIGITAL™
DIGITAL™
Co Admin
Co Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1760
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2021
Τόπος : Ελλαδα

https://greek-max.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης